Fantasia

Thursday, August 03, 2006

Mitähän tuolle laskurille tapahtui?

Rullasiko se niin kovasti ettei kestänyt vauhtia? Näyttää muillakin olevan numeroiden sijasta samanlainen laatikko jossa x ja teksti Ilmainen, joten taidan vain odottaa että se palaa entiselleen.

Kävin tänään töissä, eka kerran kahteen kuukauteen. Tuntui aika hassulta. Sattumalta (ihan tosi!) siellä oli yhteiset kahvit pullan ja kakkujen kanssa, mutta suurin osa työkavereista oli vielä lomalla, joten en tavannut kuin murto-osan. Oli mukava sanoa, että olen vielä 10 kk lomalla!! Kotiin pääsin Miehen kyydissä moottoripyörällä. Hän osti nimittäin sellaisen toukokuussa vedoten ikäänsä ja sen tuomaan varovaisuuteen. Pääasia ei kuulema ole nykyisin vauhdin hurma vaan moottoripyörän ääni. Ja varsinkin tyhjäkäynnillä. Kaikki miespuoliset naapuritkin ovat sitä käyneet kuuntelemassa ja ihailemassa. Pitääköhän minun pyytää naispuoliset naapurit kuuntelemaan neulekoneeni surrausta, kun sen joskus saan koottua...

Huvinsa kullakin. Harrastukset ovat tärkeitä. Mies ei koskaan ole negatiivisesti kommentoinut lankojeni määrää. Ehkä se johtuu osaksi siitä, että puolet vinttimme säilytystilasta täyttyy auton varaosista. Se auto on veteraani 60-luvulta ja purettu molekyyleihin, jotka pitää käydä läpi ja koota taas kasaan. Mies kysyi kerran pilke silmäkulmassaan käynkö sanomassa langoilleni hyvää yötä joka ilta ja toivottamassa hyvät huomenet aamuisin. Hän on omasta mielestään tyytyväinen, kun vaimo on onnellinen ja minä olen tietenkin tyytyväinen, kun mies viihtyy.

4 Comments:

  • Mulla hävisi myös laskuri, ei löydy sivua. Kävin vaihtamassa toisenlaiseksi. Jos kiinnostaa, linkki löytyy sivultani..:-)

    By Anonymous Anonymous, at 3:32 AM  

  • Sullahan on ihana mies! Ja ilmeisesti kadehdittavan komeat lankavarastot!

    By Blogger juuli, at 8:13 AM  

  • Kiitos! Olen samaa mieltä. Olen lukenut niin monta valistusta miehistä, jotka eivät ymmärrä naistensa harrastuksia, joten ajattelin että on hyvä ajatella asiaa toiselta kannalta. Kuinka moni nainen ymmärtää miestään ja hänen moottoreitaan?

    By Blogger TuuliS, at 12:28 PM  

  • Olen täällä ensivierailulla. Oli mukavaan nähdä se raparperi-lintujen juoma-allas, joka myös itselläni on ollut suunnitelmissa tehdä jo parina kesänä. Eilen kävin tarkistamassa, että meillä vielä on varastossa valmissementtiä, jospa huomenna...
    Olen myös haaveillut vuorotteluvapaasta, mutta en tiedä, koska on mahdollista jäädä, kun perheemme kulutus on tällä hetkellä suurta (pojat 16- ja 18-vuotiaat lukiolaiset, moottoripyöristä ja autoista kiinnostuneet). Puoliso hankki myös oman moottoripyörän pari vuotta sitten (hän täytti juuri 50 v, minä olen "huomattavasti" nuorempi). Tuosta moottoripyörästä tuli mieleen yksi hauska työkaverini kommentti: hän kertoi sanoneensa miehelleen "jos sinä ostat moottoripyörän, niin minä ostan hevosen :)

    By Anonymous Anonymous, at 6:48 AM  

Post a Comment

<< Home